my nuff

Makan Malam Di MarryBrown Temerloh

Malam tadi Ain satu family makan kat luar. Al maklum lah semalamkan gajjjjj + bonnnnnnnnnnsssss. Hehehe. So tempat pilihan kami malam tadi (ekceli Ain yang tentukan, hehehehe) ialah MarryBrown. Kenapa Marrybrown? Sebab banyak2 fastfood yang ada kat Temerloh ni Marrybrown je yang ada nasi yang boleh diterima tekak. Lagipun kat situ ada bubur ayam, boleh Firas makan sekali. Kat tempat yang lagi satu pun (Mekdi le) ada gak bubur tapi lagi suka yang ada kat Marrybrown ni.


Makanan yang Ain order...
Nasi Marrybrown
Nasi Ayam Marrybrown
Prawn Fingers
Potato Pops
Orange Juice


Juga Chicken Porridge untuk Firas.

4 comments:

Mrs Velentine said...

dah lama tak pg MB

Cik Syida said...

tak pernah pergi merrybrown .. best tak mknnnye ?

miaa ayuni said...

sedapnyerrr...

dhati adiana said...

amboi... nak jugak...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff