my nuff

Suami Curang: Apa Nak Buat Dengan Perempuan Tu

Kalau kita tengok kat dalam drama kat TV, biasanya bila isteri tau suami ada perempuan lain kat luar, si isteri akan ge serang perempuan tu kan. Tapi tu semua cara lama. Ada juga yang buat pilihan tak nak kenal langsung dengan perempuan tu.

Tapi amat jarang yang pergi jumpa perempuan tu dengan cara yang baik. Cara baik??? Susahkan. Tapi yang susah tu lah yang banyak kelebihannya. Bila dapat tau suami ada skandal lain, cuba ambil pendekatan ni. Pergi berkenalan dengan perempuan tu, kalau boleh buat dia sebagai kawan. Tengok apa yang lebihnya perempuan tu yang kita tak da sampai suami cari perempuan tu. Mana yang kurang cepat-cepat baiki.

Kalau kita berkawan dengan perempuan tu dengan IKHLAS secara sendirinya akan terbit rasa bersalah dalam hatinya kerana cuba merampas suami kita. Dengan sendirinya juga perempuan tu akan tinggal kan suami kita. Macam biasalah, suami yang curang ni bukannya hebat sangat pun. Kalau dah tak ada perempuan yang kat luar tu nak layan dia, takkan bolehnya dia nak curang kan..

4 comments:

Kniedaz said...

hehe..benda yang baik susah nak buat...perempuan kan penuh emosi..takut emosi tak terbendung nanti...

Nur Amalina Maisarah said...

mmg bagus care baik tu kalau yg perempuan tu mmg jenis lembut hati jugak
kalau yg jenis watak dlm tv tu mmg die xlayan kite.. :)

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Hanya mereka yang berani gagal dapat meraih keberhasilan
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

Nadia Johari said...

mcm citer sofea jane ngn smsul..ehhee..sush gak nk berkwn tu..hehe

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff