my nuff

Suami Curang!!!! - Jangan Sedih


Woooo Pedih tau kalau suami kita curang pada kita. Terutama sekali bila kita dah letak lebih seratus peratus kepercayaan kepada suami kita. Tapi bila suami khianati kepercayaan tu, isteri boleh jatuh tersungkur dibuatnya. Tapi jangan sedih sangat lah kalau suami curang. Huh... Mana mau nya tak sedih kan. Ok. Boleh sedih tapi jangan lebih dari satu hari. Pada hari anda tahu suami anda curang, anda nak nangis ke, mengamuk ke, meratap ke buat pada hari tu saja. Esok nya bila bangun dari tidur, kena jadi orang baru. Tak mau sedih-sedih lagi. Fikirkan strategi seterusnya. Apa yang anda kena buat. Sebab walau apa pun terjadi hidup mesti diteruskan.

2 comments:

Mrs Velentine said...

boleh kah MV buat mcm tue..huhu

Dunia Wilma said...

Setuju 100%...
Wanita harus kuat dan berani menyahut cabaran hidup ^_^

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff