my nuff

Tak Boleh Bungkus Lauk

Kengkwan penah tak pegi kedai makan nak bungkus lauk, tetiba makcik kedai tu sound, “Tak boleh bungkus hari ni, tukang masak tak de.” Errr… apa kena mengena bungkus lauk dengan tukang masak tak de. Sebal gak wei bila makcik tu kata camtu. Tapi tak pelah kan. Dah tak de rezeki makcik tu nak dapat duit Ain kan. Pegi lah bungkus lauk kat kedai lain kan.

2 comments:

Nadia Johari said...

hahahha..plik jugk tu...die xnk duitla

Ratu Hatiku said...

la boleh pulak mcmtu erk... pelik..pelik...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff