my nuff

Kenapa dia jadi macam tu

Masa tengah beratur beli makanan kat kantin pagi,
gedegangggggggggg........ bunyi kerusi jatuh
semua orang pandang ke arah bunyi
(biasa lah kan org Malaysia, rasa ingin tahu tu tinggi sangat, hehehe)
Ada sorang wanita dewasa terbongkok-bongkok menaikkan balik kerusi yang jatuh tu....
Psssttt.... Ain jangan pandang lama-lama.. tu Datin tu
Err... Kalo datin pun napenya
Datin tu tak bape nak 'sihat' sikit...
Haaaaaaa.......
Cite tu tak abis di kantin je...
Masa nak naik ofis kebetulan satu lif ngan 'datin' tadi..
Sempat lah Ain tengok lagi...
Hmmm.... Memang persis seorang Datin walaupun sebenarnya dia bukan datin pun
Gayanya, barang kemasnya, hand bag nya, kasutnya, spek mata hitamnya, ada organizer yang terselit pelbagai jenis pamplet....
Kalo pandang pada zahirnya, memang tak sangka yang wanita dewasa tu tak bape nak 'sihat'
Masuk je ofis, terus sambung cerita lagi...
Teman-teman ofis yang lama tau pasal datin tu mula bercerita
Dulu....
Dia seorang yang pegawai berpangkat tinggi...
Isteri kepada seorang yang dikenali
Tapi atas sebab tekanan dek masalah yang tak dapat dikenal pasti
Dia hilang kawalan dan jadi macam tu...
Huhuhu kesian dia.....

Rabu Tanpa Kata - Jinak-jinak merpati


BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff