my nuff

Goyang Adik Goyang

Firas sekarang dah boleh angkat badan nak merangkak. tapi belum boleh lagi. Bila dia angkat badan, dia hanya goyang ke depan dan ke belakang sebelum jatuh semula...
Tak pe dik...
Cuba lagi...
Bila dah boleh merangkak, mama belikan walker untuk adik ye...



Festival Bahasa Melayu Peringkat Daerah Temerloh

Tadi Ain ngan beberapa orang opismate pergi meraikan Festival Bahasa Melayu. Tak nak cite panjang, jom kita tengok gambar je.

Dewan Sri Mentakab



Antara opismate yang hadir, masa ni majlis belum mula lagi

Jom cap tangan kat kain putih tu

Kesempatan yang ada jangan dilepaskan... hehehe

Nah....... Hamik kau... hehehe

Persembahan Sajak

Persembahan Syair Pesan Bonda... Best sangat

Ucapan perasmian dari DUN Lanchang

Persembahan Syair Pesan Bonda


BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff