my nuff

Faiz!!!!!!!.Grrrrrrrr.........

Tadi Ain ada citer kat SINI yang Ain nak tunggu Faiz kat depan pagar sekolah je. Ain tunggu. Tapi Faiz tak muncul-mucul juga. Ishhhh.... Manalah budak ni.. Takkan dia tunggu Ain kat kelas plak. Nak tak nak... Ain ge lah ke kelas. Tau tak Faiz ada kat mana? Dia bukan tunggu Ain kat kelas, tapi dia boleh leka tengok tukang kebun sekolah tu bersih kan kolam ikan. Faiz!!!!!!!!!!!!..... Grrrrr.... Geramnya...
Ain cuit dia dari belakang. Dia toleh. Dia boleh sengih je... "Jap mama, saya nak tengok ikan jap." Huhuhu sabar je lah kan...
Heran tul dengan budak sekarang, bleh plak macam tu. Ain ingat masa Ain sekolah dulu, bila sampai asa balik punyak lah tak sabar nak balik. Yang Faiz pulak boleh leka je. Faiz... Faiz..

7 comments:

Mrs Velentine said...

heehehe..sabar je lah

Kniedaz said...

hehehe...anak saya pun sama si Danial tu...boleh dia singgah gerai depan sekolah tu makan aiskrim senang lenang, jalan lenggang kangkung balik..tak sama macam abang..on the dot balik

yana aina said...

yana pon time sek tak sbr nk tggu loceng bunyi utk balik .. heheh faiz...faiz

diana said...

ye la..bulan selalu dapat tengok orang cuci kolam ikan..heheh

dhati adiana said...

hehehe.. faiz2.... budak2 skang kan.. yg xleh bla dye bley cool je kan.. hehehe.. sbr je lah kklong... :)

dhati adiana said...

hehehe.. faiz2.. yg best part dye rilek n cool je kan.. sabar je lah kaklong... huhuhu

Hanif Idrus said...

Hehehehehheeh....mesti risaukan...
Rupanya bestnya ajer tgk pakcik bersih kolam...
Budak2 katakan..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff