my nuff

Firas!!!!!!!!!!!!

Pagi ni Ain nak bercerita tentang Amirul kecik Ain ni. Sapa lagi kalau bukan Firas. Bila usianya dah menginjak ke 9 bulan, Firas bertambah lasak. Dia dah merangkak ke sana sini. Berpaut sana sini untuk berdiri. Kalau letak dalam walker plak habis semua apa yang yang boleh dicapainya ditarik.
Bila petang lepas balik kerja, macam biasa lah Amirul yang lagi berdua tu, keluar main basikal. Balik umah pun kejap2 minum air atau minta duit beli ais krim. Tinggallah Ain ngan Firas berdua. Firas Ain letak depan TV, bagi minum susu sambil layan POCOYO kat Astro 613. Ain plak sibuk kat dapur.
Tapi Firas lepas selesai minum susu, dia akan merayap sana sini. Tempat dia paling suka pergi DAPUR. Huhuhu... Memang berkali-kalilah Ain dok angkat dia bawak ke depan semula.
Tapi semalam, Ain dah hilang akal. Ain angkat Firas letak dalam ni. Bleh plak dia gelak je. Pastu duk berdiri kat situ perhatikan Ain masak. Tapi bila Ain cuba nak tinggalkan dia sorang2 tau pulak takut. Hehehe...

Haaaa duk dalam ni lagi selamat. Kat bawah ada macam-macam. Main sabun lah, tong sampah....

7 comments:

Mimie Najib said...

haha..so funny..kreatif juga akk ni kan letak ank dlm tu..hehe..kalau mesin otomatik mcm kat dobi tu bhya kan..kalau tertutup terus on..ngeri tgk vdeo tu dulu..

yana aina said...

matikan suis ... naya jerk nnt... heheh comel

Ratu Hatiku said...

hehehe.....

Kniedaz said...

off suis takpe..hehehe...nanti bersih bersinar pulak si Firas

Budak Kampung said...

ya ampun firas...bak pe dlm machine 2???

dhati adiana said...

hehehe.. comel je firas duk lam tue.. idea baru ea... :)

wan nurul hezrina abd halim said...

Haha..idea terbaik.diam lak dia dok dlm2

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff