my nuff

Fobia

Sejak ada Fear Factor ni banyak rancangan kat TV atau radio buat topik pasal fobia.
Malam Jumaat lepas Primadona wat topik fobia ni...
Ada Aaron Aziz ngan Shuib Sepah.
Baru tau Si kacak tu takut jumpa doktor gigi dan si pelawak tu takutkan darah.
Hehehehe...
Pastu pagi tadi kat Suria FM pun citer pasal fobia.
Ain rasa semua orang ada fobia masing-masing.
Macam Ain sendiri, Ain fobia dengan ketinggian ngan terowong gelap.
Ain memang gigil bila ada kat tempat tinggi.
 Kadang-kadang ge Audit ke sekolah naik tingkat empat pun dah ketar bila tengok ke bawah.
Lagi satu yang Ain fobia terowong gelap.
Ain ingat masa kecik-kecik dulu selalu main ngan kawan masuk dalam kalbet bawah jambatan.
Tu pun Ain dan cemas takut tak boleh keluar.
Huhuhu...
Sampai sekarang pun.
Kalau main gelongsor air yang dalam terowong tu, confirm Ain pejam mata je...
Takut wei...
Takut tak keluar dari situ.
Itu fobia yang Ain memang tau sejak dulu lagi.
Fobia lain belum dikenalpasti lagi.
Hehehehe

2 comments:

Hanif Idrus said...

Tak suka tempat tertutup....

Nadia Johari said...

nad pun fobia..fobia tempat gelp..hehe

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff