my nuff

Juvana Yang Dinanti

Jenayah juvana merujuk kepada perlakuan jenayah atau anti-sosial golongan juvenil (remaja). Jenayah jenis ini merupakan sesuatu yang makin membimbangkan semua pihak di seluruh dunia. Ia merupakan satu isu sosial yang penting kerana golongan ini mampu melakukan jenayah berat, namun mereka masih belum boleh dipertanggungjawabkan sepenuhnya.

Sumber Google....

Tapi bukan jenayah juvana yang Ain nantikan tapi JUVANA THE MOVIE....
Hmmm....
Bila ingatkan balik drama Juvana kat TV3 tu, memang terbaiklah.
Tak miss tengok cerita tu.
Dan 24hb ni Juvana The Movie plak...
Hmmm.... terpikir-pikir macam mana Ain nak ge tengok cerita tu.
Al maklum kalau Ain bergerak 3 Amirul tu mesti follow sekali..
Camna ek...

3 comments:

dhati adiana said...

huhuhu.. terkenang mse duk pahang dulu sme2 tgk juvana nie.. hehehe.. tggu je la owg upload kat tenet bru dpt tgk.. hehehe.. meti best kan.... x sbr nak tgk... :)

Kniedaz said...

kena tunggu DVD la jawabnya hehe

yana aina said...

tak sbr nk tgk kat pawagam ^^

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff