my nuff

Kucing Oh Pembela Kucing

Wahai Pembela Kucing, anda memang bagus sebab menyayangi haiwan kesayangan Rasulullah itu.
Anda belai mereka, bagi makan dan tempat tinggal.
Anda juga hebat sebab tau ajar kucing supaya tak buang najis dalam rumah.
Tapi anda tak berapa bijak sangat kalau kucing anda buang najis merata-rata tempat terutama di hadapan rumah jiran anda.
Huwaaaaaaa tolong lah.
Nak buat macam mana ni.
Ain memang tak ada bela kucing.
Bukan sebab tak suka kucing tapi takut tak mampu jaga dengan baik.
Tapi yang jadi masalahnya.
Kucing-kucing jiran ni suka sangat buang najis kat depan rumah.
Kalau tak perasan dah terlanggar najis tu, lepas tu bawak masuk rumah.
Aduh yai... Susahlah macam ni.
Tak bela kucing tapi rumah bau najis kucing sebab terlekat pada tayar kereta.
Nak ge tegur jiran tu, takut tersalah guna bahasa.
Dah bermasam muka pulak.
Huhuhu... Apa yang boleh buat.
SABAR JE LAH......

2 comments:

Mrs Velentine said...

ehm baunya mmg buli tahan kan//

Kesuma Angsana said...

KA pulak mmg takut ngan kucing

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff