my nuff

Tak Boleh Upload Gambar

Ain tak tau lah, sama ada Ain je ke yang ada masalah ni atau yang lain pun sama atau Ain yang kufur nikmat tak tau nak buat macam mana.
Tapi dari tadi tak leh nak upload gambar kat blog ni.
Kenapa ek?
Sesapa yang lebih celik dari Ain tentang blog ni tolong lah bagi tahu kenapa jadinye masalah ni.
Tolong.....

3 comments:

yana aina said...

yana ada buat entry td .. yana upload gmbr boleh. knp erk .. yana tak pakar .. cuba tghari upload lg. mana tau pg2 blog blom panas enjin ke..heheh

Mrs Velentine said...

dah habis limit kot

Budak Kampung said...

iman pon stju ngn mama MV mgkn dh abis limit.kalau la reset balik try bukak emas putih punyer blog.ai 2 dia ada buat entry pasal limit gmbr dh abs

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff