my nuff

William Yau Zhen Zhong - Jadi Kan Iktibar

Akhirnya misteri kehilangan kanak-kanak berusia 6 tahun tu terjawab sudah.
Mayatnya di temui dalam keadaan yang menyayat hati di sungai.
Dengan matanya dah tak ada dan betisnya hampir reput.
Kanakkanak tu hilang pada 16 Januari dan mayatnya ditemui pada 24 Januari.
Semua pihak menyalahkan ibu  bapanya kerana meninggalkan 3 orang anaknya dalam kereta sebab mereka nak pergi ke kedai elektrik.
Dan bila adik yang kecil menangis, William keluar dari kereta untuk cari ibu bapanya dan terus hilang.
Dan berita malam tadi, ibu bapanya dipanggil semula kerana ada unsur2 penderaan pada mayat kanak-kanak tu.
Hai.... macam-macam.
Tapi cerita tentang tinggalkan anak2 sendirian dalam kereta kemudian hilang bukan cerita baru tapi masih ada yang tak nak ambil peduli.
Lepas tu dalam kecoh2 berita kehilangan William ada berita lagi tentang anak dilarikan bersama kereta.
Yang tu lagi lah...
Boleh pulak pergi toilet serentak suami isteri...
Tak tahan sangat ke sampai tak boleh bergilir.
Aduh yaiiii....
Tak sayang ke kat anak tu...
Kalau dah tak boleh tahan sangat bawak sekali anak tu masuk toilet.
Bukannya tak boleh pun.
Hmmm....
Tak tau lah apa yang nak jadi zaman sekarang ni...
Macam dah tak selamat dah...
Penjenayah ada di mana-mana...

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff