my nuff

Firas Buat Apa Tu?

Ni memang feveret Firas.
Main plastik.
Kalau lepas beli belah, letak barang kat tepi tu memang Firas lah yang tolong 'kemas'.
Selagi tak kuar apa yang ada dalam plastik tu selagi tu dia akan kelebet sampai plastik tu koyak...
Bila dah dapat main tu memang tak pandang yang lain dah...

7 comments:

Ratu Hatiku said...

Hehehe...

Sue-Rya Qistina said...

hihi..mcm2 kan anak2 kecil zaman skang. sama jugak ngan anak no 2 saya tu. kalau pegi giant/tesco, kan ade plastik utk kita pilih brg timbang, itu lah yg dia mintak nak buat belon. aduhai...

Kesuma Angsana said...

budak2 gitulah !

NoEn said...

hehe...bunyi plastik tu menarik perhatian dia

Nur Amalina Maisarah said...

hehe..comel je Firas

Hanif Idrus said...

heheheheheh...sifat ingin tahu naluri kanak-kanak

Mrs Velentine said...

dia suka bunyinya kot..hehe..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff