my nuff

Impian Yang Terlaksana

Semalam terlaksana juga janji Ain pada Fahim nak adakan Majlis Hari Jadi untuk dia.
Ingat tak Ain pernah citer camna sedih nya muka Fahim bila tengok video Hari Jadi abang dia kat SINI. Dan untuk kali ni ada rakaman untuk Fahim juga.
Bila dia tengok video tu....
Ya Allah....
Senyumnya memang tersangat lah membahgiakan...
Bangga...
Sepanjang hari dia seronok..
Dan tak abis bercerita tentang kek hari jadinya.
Ok... T
ak nak citer panjang2... T
engok je gambar2 sekitar majlis tu.
Majlis tu Ain buat kat Taska.


Birthday Boy

Kek Hari Jadi Fahim

Salah seorang pengasuh sedang potong kek

kawan-kawan Fahim

Lagi kawan-kawan Fahim
Terima kasih kepada semua pengasuh Fahim yang sudi membantu merealisasi impian hari jadi Fahim.

Selamat Hari Jadi Sayang....

4 comments:

Roslan Putra said...

Selamat Hari Lahir FAHIM... memang seronok potong Kek... budak2 selagi tak selebrate potong kek selagi tu duk tanya bila nak buat... dah buat baru puas..

Ratu Hatiku said...

Dapat bygkan betapa seronoknya dia.. hihihi
Selamat hari jadi ya Fahim. Semoga menjadi ank yg soleh dan berjaya di dunia & akhirat...

dhati adiana said...

hepy befday fahim.. huhuhu.. akhirnye... congrate to kaklong gak.. :)

Mrs Velentine said...

happy birthday fahim

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff