my nuff

Pergi Kemas Kereta Tu!!!


Malam tadi Ain mengarahkan Faiz ngan Fahim kemas kereta.
Sebab penuh dengan sampah sarap diorang sampai tak tau ni kereta ke lori sampah.
Memang Ain tak bagi diorang buang sampah keluar kereta.
Sebab tu segala plaktik jajan ngan gula-gula ada dalam kereta tu.
Biasa nya Ain yang kemas sendiri.
Tapi semalam Ain rasa kena ajar anak2 tu tanggungjawab sikit.
Mana tak nya, makan mi goreng dalam kereta tapi polistrin mi tu biar cam tu je.
Tak leh jadi ni.
Akhirnya malam tadi Faiz ngan Fahim kemas kereta kancil tu.
Dibantu oleh papa diorang.
Tapi macam biasa lah.
Fahim mesti mengelat.
Penat lah, seluar basah lah.
Faiz yang kat luar dah terjerit panggil nama Fahim.
Hmmm... Fahim Fahim...

3 comments:

Ratu Hatiku said...

Apa yg penting kerjasama... :D

Sue-Rya Qistina said...

hehehehe..gitulah anak2 kan. sama jugaklah anak2 saya. makan jajan, gula2, coklat semua dibuang kt tmpt letak air tu. mcm tongkang pecah dh tgk kereta tu

Mrs Velentine said...

ajaran yang bagus,,,MV anakk2 tolong sapu umah

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff