my nuff

Tu Baju Payim....


Dah lama tak citer pasal Amirul 2... Iaitu Amirul Fahim..
Fahim ni fi'il nya lain sikit
Tak boleh beralah, dah tu keras hati sikit
Ni nak citer pasal baju yang Fahim pakai yang dalam gambar tu
Bila dah tak muat kat dia, Ain perturunkan baju tu bagi kat Firas


Haaa kan sedang elok Firas pakai..
Tapi Fahim tak leh terima bila baju tu Firas yang pakai...
"Tu baju payim... Piyeh pinjam ke mama"
Hmm.... Camna tu...
Padahal baju dari zaman Faiz kecik lagi...
Bila Faiz tak muat bagi kat Fahim...
Sekarang giliran Firas plak...
Hmmm... anak... anak...


5 comments:

Sue-Rya Qistina said...

hehehe..dia rasa barang dia akan jadi hakmilik dia sepenuhnya wpun barang tu dia x muat lg dah. samalah mcm si kakak jugak

Kniedaz said...

hehehe...kenal je baju dia...selalu macam tu la kan..baju masih elok adik2 boleh pakai lagi

Ratu Hatiku said...

hihihi.... igt lagi dia ya ngan baju dia tu...

Mrs Velentine said...

hehehe..samalah mcm anak mv juga..tp bila terangkan dia tau gak

Kesuma Angsana said...

he he budak2 mmg mcm tu lah lagi2 kalau feveret baju dier

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff