my nuff

Cinta Kau Dan Aku Sehangat Asmara

Hanya dirimu yang bisa membawa syurga dalam hatiku
Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
Bibir tidak perlu berkata bila hati sudah mula bersuara

Hahaha....
Jiwang mak tengah2 hari buta ni dik non....
Bukannya apa saja nak citer, Ain beli novel baru lagi
Selalu sebuah novel sebulan
Tapi kali sekali dua...

Sehangat Asmara


Cinta Kau Dan Aku

Sehangat Asmara tu Ain beli online kat MPHONLINE .
Cinta Kau dan Aku tu Ain beli kat Pustaka Saujana kat Temeloh ni.
Ekceli dua2 buku ni Ain dah baca dah...
Tapi pinjam orang lain punya...
Kebetulan drama adaptasi dua2 novel ni tengah main kat tv sekarang.
Apa lagi kena cari lah sebab ulangkaji balik...
Bertambah lagi lah koleksi novel Ain....

4 comments:

Sue-Rya Qistina said...

mmg rajin akak baca dan bnyk koleksi novel kan. bagusnya!

Mas Zull said...

assalamualaikum IA...bestkan kalau ada buku novel leka bila baca...:)

Mrs Velentine said...

tgh cari novel cinta kau & aku

miz ruha said...

novel cinta kau dan aku, sy dah ada...
novel sehangat asmara, sy tak beli pun.. pinjam yang sepupu aje...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff