my nuff

Penatnya Kenduri Kahwin - 1.3.13 Lembu Aqiqah

Dikesempatan mengadakan kenduri kahwin ni lembu yang nak di tumbangkan di jadikan lembu Aqiqah sekali.
Ada tujuh orang semuanya....
Yang baby nye, Firas sorang je...
Yang lain ada nenek firas, nenek sedara, atuk sedara, pak sedara...
yang best nye pengantin lelaki pun tumpang Qiqah sekali...
Hehehe...
Terbaiklah...
Lepas solat jumaat semua yang terlibat ke Kampung Temeris sebab lembu ada kat situ...
Mana satu lembunya

Yang ni ha.... Dah siap kena tambat dah

Gambar2 tu hubby yang tolong snap kan...
Ain mana pergi ke situ...
Banyak keje kat umah kan....





6 comments:

Nory Zoulkefle said...

hensem lembunyer...hehehe

nicosikura said...

lembunya dah nampak kecuakkan.. tapi still kontrol macho.. hehehe

Sue-Rya Qistina said...

apa yg penting? kerjasama...hehehe

yana aina said...

sesekali kenduri bsr mmg penat sgt ..... tapi penat hilang bila apa yg dirancang berjln dgn lancar ^^

anna alaui said...

kurus nya lembu tu kak..

Mrs Velentine said...

banyaknya lembu..sekali akikah firas yea

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff