my nuff

Penatnya Kenduri Kahwin - Malam 28.02.2013

Salam semua.
Meh Ain nak story mory the morning glory rentetan majlis perkahwinan adik Ain hujung minggu lepas.
Ain balik Kepis petang Khamis tu.
Walaupun Ain cuti hari Khamis tu, hubby nak balik petang lepas tutup kedai.
Sebab nanti kedai cuti 3 hari.
Lama tu...
Perjalanan lancar walaupun agak perlahan sebab banyak kali ikut belakang lori.
Ye lah kan, dari Temerloh nak ke Kepis tu mana ada highway.
Malam tu Firas yang bawa kete...
Hehehe...
Gambar ni Ain snap masa hubby berhenti kat Bahau sebab nak beli bege kepci...
Ain tunggu dalam kereta je ngan anak2 sebab......

Hero yang dua orang ni tengah 'caj bateri'.
Nanti bila sampai umah atuk , banyak aktiviti nak kena buat.

Sampai je kat umah, tengok ada sedara mara yang dah sampai..
Adik2 sepupu sedang sibuk menyusun bunga telur, goodies beg, macam-macam lagilah.

Malam tu juga bakal pengantin baru mula mencicah inai...


Oklah....
Nanti Ain sambung lagi citer aktiviti pada 1-3/3/2013...
Perghhhh.... Penat betul...

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

sambung tau...Farah tunggu... wah bukan main lagi si kecik tu bawak kete ek...

Mrs Velentine said...

best tengok drg tidur sama2 tue...hehe

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff