my nuff

Sedihnya

Duk dalam kereta dengan anak2 sementara tunggu papa diorang selesai solat.
Lepas tu ain plak nak ge solat.
Berhenti rehat jap kat genting sempah sebelum balik temerloh.
Sambil layan lagu aljannah dari mawi tetiba rasa sedih sangat.
Teringat kan kereta persona yang ada katbengkel tadi.
Syshdu rasanya.
22 okt lepas kereta tu kena curi, 19 nov jumpa balik tapi dalam keadaan yang mendukacitakan.
Dan tadi bila ge tengok balik kereta tu, rasa sedih semacam.
Kereta tu banyak jasanya dan kenangannya tersendiri.
Dijangkakan dua minggu lagi baru siap..
Huhhhu....


2 comments:

Mrs Velentine said...

xpe lagi 2 minggu je lagi..dan lepas ni kena lebih berjaga2

Bin Muhammad said...

Salam,
Syukur dapat balik kereta tu. Dah elok nanti, bila guna balik mesti rasa xsama mcm dulu....

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff