my nuff

Tudung Awning Rene's

Sejak dua menjak ni, Ain sukalah sangat pakai tudung awning ni.
Sebelum ni layan tudung bawal je.
Tapi bila dah jumpa tudung awning yang sesuai terus jatuh cinta.
Lagi pun pakai tudung awning ni senang.
Tak yah nak kelepet sana sini.
Tak yah gosok beria sangat.
Hahaha... Punya lah malas kan...
Bukannya apa, pakai tudung awning ni jimat masa.
Ain suka beli tudung kat Rene's sebab ada pelbagai saiz.
Ain pakai saiz L sebab labuh sikit.
Lagipun dapat diskaun sebab ada kad ahli.
So, tadi Ain rembat lagi dua pasang.
Nak cukupkan koleksi kale tudung tu.



5 comments:

Sue-Rya Qistina said...

lama dah x bershopping tudung jenis awning. hehehe

Farah Waheda Wahid said...

^_^...shopping kak jangan x shopping...

Nory Zoulkefle said...

nory pakai tudung awning kalau pergi opis je...sebab malas nak melilit2 ...heheheh..

kalau gi jalan2, and dating baru rajin nak lilit2 ni..hehe

Normi Nieza said...

ada 2 jer tudung awning dlm simpanan.yg lain smua tudung bawal n shawl..:)

Mrs Velentine said...

yang biru tue mcm tudung MV..klik2 ikea

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff