my nuff

Akak Tengah Semangat Ni Dik....

Sejak dua menjak ni terasa badan semakin menggebu.
Nak wat camna, rezeki makan mencurah2
Kalau tak cari sendiri, orang belanja..
Bila malam plak, konon taknak makan.
Tapi bila dah menyuap anak makan, terbuka selera hakak ni dik...
Kena pergi bersenam ni
Tapi kasut plak tak de (Alasan je tu)
Akhirnya tadi beli juga kasut sukan...
Start esok boleh pergi joging kat Kubang Gajah
Kebetulan kena hantar Faiz ke sekolah, bolehlah terus pergi Kubang Gajah
Angkutlah sekali Fahim ngan Firas...


Baru beli tadi
Kasut pink, stokin pun pink


6 comments:

Sue-Rya Qistina said...

wahhh..bersemangat waja ni kak!
chaiyok chaiyok!!
dah lama saya x bersukan n bersenam.
aritu g teambuilding pun ada la wat senaman sikit2. hehehe

Mrs Velentine said...

MV tengok akak tak kembang pun kucup jer...hehehe..apapun selamat berjogging

eimah siti said...

wahhh...pink color gituuu.....heee selamat bersenam...^^

Zee Suhaini said...

semangat ngah berkobar ni...jogging jangan tak jogging..comey je pinky..

Bin Muhammad said...

Ha! Bagus...tapi jgn hangat2 tahi ayam jer!
Kuatkan semangat! IBU BOLEH! :)

Mas Zull said...

assalamualaikum ...wah bagusnya bersemangat ni...:)

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff