my nuff

Faiz Buat Mama Gelak Besar Hari Ni

Situasi 1 (Dalam kereta balik dari sekolah)
"Mama, kawan saya nama dia Izal"
"Dia nak bercinta, dia cium pipi Airin"
"Airin tu pompuan"
Cerita Faiz sungguh.
Ain balas balik.
"Ish mana boleh cium budak pompuan kan"
"Kecik lagi mana boleh bercinta"
Faiz jawab apa, kengkawan tau tak...
"Boleh mama"
"Saya pun nak bercinta juga"
"Tapi saya nak sunat dulu"
Apa lagi, tengah panas2 tu Ain gelak besarlah.

Situasi 2 (Dalam kereta juga masa nak pergi KAFA)
"Mama, kete tu boleh caj ke"
Ain pandang kete CRV yang Faiz katakan tu.
"Ish mana ada, kete tu pakai minyak jugalah Faiz."
"Abis tu kat belakang dia tu ada lubang tempat caj"
"Errr, mana?
Rupa2nya....

Tu haa...
Tempat buka bonet tu kan macam lubang tempat nak caj telefon...
Huhuhu...
Faiz faiz

Ni ada pesanan khas dari Faiz...
Kepada semua kengkawan mama saya, saya ngan adik2 nak sangat pergi lego land.
Saya minta pada semua kengkawan mama, tolong klik link bawah ni ye....










7 comments:

Lissa LaLissa said...

hahahahhahahhahahahaa,. comel jea faiz.. haha

*done klick2.. hehe klick nuff lissa boleh.? :)

Mooniqueen said...

auntie pun gelak ni sayang...

Sue-Rya Qistina said...

hehehe..budak2 skang ni kemain lagi kan kak.
sama cam anak sulung saya tu.
bila tny bercinta tu ape, pandai pulak dia jawab.
alamak..tu semua facebook page ye?
xdpt nak klik sbb kena block. huhuhu

Normi Nieza said...

nak coupon diskaun legoland tak?

Ratu Hatiku said...

hahahaha........ lawak jerk faiz..comel..

done klik2.. :D

Mrs Velentine said...

mv dah klik2

Bin Muhammad said...

Tersenyum sendiri membaca kisah ni... Imaginasi kanak2 ni kadang kala melucukan. Done klik :) Semoga tercapai impian!

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff