my nuff

Idea Giler Masa Bawak Kete

Kalo Ain bawa kete, Ain selalu terpikir alangkah bagusnya kalo ada pembesar suara atau apa aja yang boleh menghubungkan kita dengan pemandu lain.
Ye lah, kalo orang tu bawak kete tak senonoh ke, kita boleh terus TEGUR diorang.
Ataupun kalau lampu brek tak menyala ke, pintu tak tutup rapat ke, apa2 ajalah yang boleh mendatangkan bahaya, kita boleh terus bagi tau.
Sebab kadang2 kita sendiri pun tak perasan lampu brek kete kita tak menyala.
Korang mesti kata apa gunanya hon kete tu, gunakanlah..
Memang lah berguna tapi kekadang diorang ni tak paham.
Kalo Ain pun, bila ada orang hon, Ain tak tau apa yang diorang maksudkan...
Ain buat salah ke, yang hon Ain tu kengkawan Ain ke...
Tapi tapi tapi...
Mana mungkin boleh buat semua tu kan...
Sebab tu Ain namakan idea giler...
Idea giler pagi Selasa ni...

9 comments:

Ummi Kami said...

Salam semanis Selasa..:D

Doa diamin melagu kesuma,
Selembar tinta sejadah dilipat;
Dua 'Ain bertemu bicara,
Khabar berita adakah sihat.

Normi Nieza said...

haha..good idea..:)

AyueJean AJ said...

Hehehehhe...
Idea boleh tahan..

dhati adiana said...

kaklong mmg suke bg idea giler cmtue.. huhuhuhu..

Bin Muhammad said...

Kalau dapat terus keluar suara kat speaker dlm kete org tu lagi bagus... Kadang2 dlm kete xdgar pun bunyi hon!
Lagi giler punya idea...hehe

Ratu Hatiku said...

Bagus jugak idea nie.. :)

Sue-Rya Qistina said...

hihi..bagus jugak idea akak ni :)

Mrs Velentine said...

hehe..kalau mv just bukak cermin pas tu bagitau..hehebahayakan

Kniedaz said...

ada hon nak bagitau "cik ..tolong pasang signal time nak belok!" hahaha

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff