my nuff

Kasih Hingga Ke Akhir Hayat

Akhirnya dia menghembuskan nafasnya yang terakhir.
Ain pernah tengok kisah suami setia ni akat program Entry Jamilah saluran 106.
Setianya dia pada isteri, hingga sanggup berhenti kerja semata-mata ingin menjaga isterinya yang sakit.
Kisahnya menjadi bualan satu negara.
Kisah suami menjaga isteri yang sakit.
Memang tak ramai yang macam tu.
Sebab tu orang anggap luar biasa
Tapi....
Kisah isteri menjaga suami yang sakit....
Ada banyak...
Ada di mana-mana...
Lagi banyak ragamnya...
Tapi orang tak kisah sangat...
Sebab tu perkara biasa...
Sedangkan bebanannya tetap sama...
Apapun bertuahnya kak Fauziah kerna dikurniakan suami seperti Abg Abil...

7 comments:

Farah Waheda Wahid said...

suami memang ramai kak...tapi nak cari "SUAMI" yang sanggup setia dan berkorban sampai macam ni sekali belum tentu...bertuahlah badan kalau kita berjumpa dan dijodohkan dengan suami yang sebegini... moga2 suami2 kita semua adalah yang baik2 dan kita pun bersangka baik pada suami kan?

AyueJean AJ said...

Betul..
Susah nak jumpa suami macam ni..
Ada tapi tak ramai...

Bin Muhammad said...

Innalillah, semoga rohnya bersama golongan solehah dan semoga suaminya redha dan kembali menjalani kehidupan ini dengan tabah. Hidup perlu diteruskan...

Sue-Rya Qistina said...

semoga rohnya dicucuri rahmat. al-fatihah. semoga suaminya tabah dan redha dgn pemergiannya.

mmg susah nak dapat suami yg sanggup berkorban mcmni

Budak Kampung said...

sabar betoi bro abil..tabik springgggggggggggg

smge arwah kak gee dicucuri rahmat

Fifi Nadhrah said...

alfathihah.. fifi selalu follow perkembangan kak gee..

Mrs Velentine said...

al-fatihah...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff