my nuff

Patutlah Atuk Tak Boleh Duduk Umah Kita Lama2

Hujung minggu baru ni Ain anak beranak balik Kepis.
Hantar nenek balik.
Sebenarnya dah lama nak wat entry pasal ni.
Tapi baru minggu lepas sempat snap gambar2nya.
Meh kita tengok kenapa atuk tak leh duk umah Fahim lama2.


Anak arnab, baru beberapa minggu lahir


Arnab ni cacat sebab masa kecik kena gigit tikus. Cian..


Anak arnab lagi


ibu ayam dan anak2nya (garang wooo)


burung puyuh (dah banyak kali kutip telurnya)


Yang atas tayar tu burung apa ntah, tak ingat plak


Yang ni ayammmmmm hmmm ntah... tak ingat...


burung puyuh lagi




ayam kampung biasa


tengok tu reban ayam atuk, dah macam rumah orang dah


ayam yang warna kelabu tu, kelam kabut betul, ayam keluk2 hehehe


arnab kelabu... comel
 
Memperkenalkan penternak berjaya En. Ujang bin Harun... :)


Kalo dah camtu punya banyak, memang tak boleh lah tinggal rumah lama2kan...



10 comments:

Mrs Velentine said...

banyak haiwan ternakan mmg tak leh tinggal lama2...

Normi Nieza said...

penternak berjaya nie..:)

Che Siti Maryam said...

best yer tengok..mak yam pun ada bela jugak..arnab,angsa,itik,ayam..kadang2 nak pergi jln jauh2 sush gak..anak banyak..huhu

Lelaki Ini said...

ayoyo! byknye!

dhati adiana said...

best kan.. hehehehe... huhu.. ayah memang terbaik.... :)

Hanif Idrus said...

Nanti kelaparan bintang ternakan tu..heheheheh

Bin Muhammad said...

Memang patut le... Lepas ni, ibu kena selalu balik ke kg le pulak... Boleh lah cucunya belajar menternak pulak, hehe

Sue-Rya Qistina said...

wahhhh..bnyknya binatang ternakan. mmg x bole nak tinggal lama2 la kalau gitu kak

AyueJean AJ said...

bestnyaaaa.......
Terasa suasana kampung....
AJ ni lama dah tak nampak reban2 ni....
Binatang dalam reban lagilah melainkan arnab tu.....
Alahaiii... Kesian yang kene gigit tikus tu...

maria firdz said...

Bestnya... Tenang je tgk binatang2 ni semua... Huhu rindu kg..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff