my nuff

Pemalu Ke Faiz ni

Menjawab WW pagi tadi, yang ni gambar Faiz.
Bukan merajuk tapi malu tak nak ambil gambar.
Faiz ni memang susah sikit nak ambik gambar dia betul2.
Kalau ambil pun, mesti dia buat mimik muka yang ntah apa2.
Meh tengok aksi Faiz yang lain.



Buat peace tapi tak pandang depan


yang ni pun sama, mesti tak pandang depan


lagi best, tunjuk peace je






Memang susah nak ambil gambar dia betul2.
Faiz faiz


Duit belanja sekolah Faiz

6 comments:

Sue-Rya Qistina said...

hehehe..mmg pemalu nak bergambar ni

maria firdz said...

Alahai.. Pemalunye dia.. Hehe... Comei tgk bby boy yg pemalu...

lania assina said...

comel pulak gmbr yg fst tu.hehe

Lelaki Ini said...

alololo! pemalunya.

Bin Muhammad said...

Pemalu tapi aksi dia menarik! Orang yg tak suka bergambar ni...bila besar suka ambil gambar org pula, hehe

Ainim Suju said...

teringat kat anak saudara saya...serupa camni..seksa sangat kalo nak suruh bergambar.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff