my nuff

Tolong!!!! Tolong!!!! Ada Serigala Di Sana


Kengkawan suka tengok cite Upin Ipin...
Ain suka sangat...
Suka suka suka...
Hahahaha...
Kalo dah duduk rumah ngan anak2, memang diorang lah yang pegang remote tv.
Dah 3 lawan 1.
Jadi ibunya ni redha je lah tengok kartun kat TV tu..
Bila sampai cerita yang Ain nak tengok, barulah gunakan kuasa veto.
Semua kartun diorang ni layan.
Termasuklah cerita Upin dan Ipin..
Dan dalam banyak2 episod Upin Ipin ni, Ain paling suka Episod "Cerita Kami".
Yang ada persembahan pentas Kisah Pengembala Kambing dengan Serigala"
Pagi tadi pun ada lagi ulangannya.
Sapa tengok?
Hehehe...
Jangan ingat orang dewasa pun tak layan kartun tau...
Sesekali kena layan juga, buat lapangkan fikiran.
Betul betul betul. :)

6 comments:

Lelaki Ini said...

dah lama tak tgk upin ipin... layan boboiboy dah. haha

Normi Nieza said...

yeayy..upin & ipin best..:)

maria firdz said...

sy siap download dan ulang tayang berkali2 kat anak.. hehe.. kita pun layan gak... mmg syok pun lagu tu ...

Ainim Suju said...

cerita upin ipin ni memang takkan jemu melayan. Mak saya pun suka tengok upin ipin ni

Bin Muhammad said...

Xde anak kecil...xbuka pun rancangan kartun ni.
Tapi sesekali kalau tgok...layan juge :)

Ratu Hatiku said...

hihihi...saya pun sama gak suka tgk upin ipin nie.. :P

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff