my nuff

Berita Hari Ini - SETUJU, ERKK, RISAU

Baca surat khabat hari ni, macam2 perasaan yang datang.
SETUJU

Utusan 22.05.2013

Datuk Presiden Cuepacs gesa boikot AirAsia.
Ni untuk kakitangan kerajaan lah.
Sebelum2 ni kalo outstation memang naik MAS.
Tapi sejak kebelakangan ni selalu guna AA tu.
Bagus juga cadangan Datuk Presiden tu.
Biar jadi pengajaran untuk AA.

ERKK

Utusan 22.05.2013 Sisipan Mega

Ce kengkawan tengok ayat yang kat tepi.
Biar betul si Farah ni.
Ataupun typing error.
Kalo betul, memang berani giler Farah ni buat pengakuan.
Tapi kalo typing error plak, lebih baik tuan editor Utusan semak betul2 lain kali.
Buat malu je.
Dibuatnya Si Farah ni saman malu bukan ke haru jadinya

RISAU

Harian Metro 22.05.2013


Huaaa....
Mintalah dijauhkan.
Anak tu sebaya ngan Firas.
Dan mesti peberet nya sama macam Firas gak suka masuk bilik air.
Sebab tu Ain memang pastikan ada benda yang menakung air dalam bilik air.
Walaupun mangkuk kecik.
Moga diberi ketabahan untuk ibu anak itu.
Huhuhuhu...




No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff