my nuff

"Ibu, boleh tolong diam tak!!"


Terkejut Ain bila anak gadis tu marahkan ibunya.
Berlaku kat mesin ATM juga.
Anak gadis tu bersama ibunya berada di mesin CDM.
Mungkin nak masukkan duit gamaknya.
Si ibu nampak macam terkapai2 untuk menggunakan mesin tu.
Si anak gadis mula mengomel.
Sampai si ibu "kenapa kamu nak marah2?"
Mungkin si ibu perasan ada telinga2 lain yang mendengarkan mereka.
Dan si anak gadis itu tidak sedar yang dia telah berlaku kasar dengan ibunya serta memalukan ibunya.
Aduh...
Beginikan tingkah anak2 sekarang.
Pada mak Ain Pn.Rasidah bt Ahmad, sekiranya Ain pernah terlanjur sedemikian rupa, Ain sujud pohon ampun dari mak.

Tolong lah hargai ibu itu selagi mereka masih bersama dengan kita.



3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

moga2 kita x sebegitu kan kak... mintak dijauhkan lah... melukai hati ibu ni buat hidup x tenang...

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

minta dijauhkan..=)

Hanif Idrus said...

Itu yang aku takutkan...
Kadang tak der niat tapi yalah...kita manusia..
Huh...jauhkan aku dari dosa sebegini...amin.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff