my nuff

Kalau Tak Sayang Nyawa Sekali


Tolong lah fikirkan nyawa anak yang ada bersama awak tu
Tadi masa balik lepas ambil Faiz dari sekolah, nampak satu brader ni naik motor sambil cakap telefon.
Adusss
Cakap kat telefon masa bawa kete pun dah bahaya, inikan plak naik motor lagilah bahayakan.
Dahlah tu bawa anak sekali.
Isshhhh...
Memang pentingkan diri sendiri.
Anak tu memang sah sah lah tak pakai helmet.
Itu pemandangan biasa kat sini, kepala mak ayah kena selamat kan dulu, kepala anak tu berkecai kat jalan pun tak pe.
Apa lah penting sangat panggilan telefon dari nyawa anak sendiri.

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff