my nuff

Kisah Amirul : Alahai Firas Buat Mama Kelam Kabut


Hari ni Firas buat Ain kelam kabut.
Selalunya bila dia bangun dalam 6 lebih camtu Ain terus mandikan sebab dia dah berak.
Tapi tadi bila dia bangun, masa Ain mandikan dia tak berak lagi.
Dalam hati Ain dah terdetik dah, ni mesti dah dekat nak kuar rumah nanti baru dia buat projek.
Jangkaan memang tepat sekali.
Bila masuk rumah lepas panaskan enjin kete, Ain tengok Firas dah tumpahkan air dari cawan abang dia.
Yang tak tahan tu bila air dah tumpah dia boleh tiruk plak kat situ.
Aduhhhh...
Pastu ingatkan cuma tukar je lah baju dia kan, tapi projek besar dah berjaya dilakukan....
Argggg Firas...
Jam dah pukul 7 dah.
Apa lagi kelam kabut lah.
Nasib baik beg anak2 semua dah siap kemas malam tadi tinggal nak bawak masuk dalam kete je.
Tapi Alhamdulillah...
Masih sempat hantar abang ke sekolah dan Ain dapat masuk ofis sebelum terlewat.
Tu pun nyaris, lagi 3 minit nak 7.30.

5 comments:

maria firdz said...

Keje pagi kan.. Mesti mncbr nk uruskn ank2 pgi2
.

Nurfaezah Abdullah said...

hehe firas firas..

Mia Liana said...

biasalah tu.... memang betul2 kelam kabut dibuatnya.. mia pun alaminya dulu. pergi kerja lambat la jawabnya.

Normi Nieza said...

firas oh firas..:)

Ratu Hatiku said...

Hihihi... nsb baik sempat..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff