my nuff

Kisah Amirul: Faiz Tumbuh Gigi

Dua tahun lepas, Faiz kena cabut gigi depan sebab rosak teruk.
Tapi tak tumbuh2 balik.
Risau juga sebab gigi yang kemudian cabut (cara sendiri) dah tumbuh.
Hai... Tak tumbuh lagi ke gigi budak ni.
Masa cabut kat doktor gigi dulu, abis tercabut ke semua akarnya.
Macam2 perkara yang terpikir.
Tapi pagi tadi, dah nampak ada gigi baru tumbuh.
Oooo patutlah hari tu demam sakan.
Rupanya nak tumbuh gigi.
Almaklum dua tahun gusi depan tu tak bergigi.
Tapi boleh pakai ke alasan demam nak tumbuh gigi ni?

2 comments:

Bin Muhammad said...

Entahlah...tapi kebiasaannya begitulah hehe
Xtanya doktor tu ke?

Ratu Hatiku said...

Lmbt jugak kan gigi tu tumbuh... Tp mmg pun kalau gigi nak tumbuh mst demam...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff