my nuff

Kisah Amirul: Kad Hari Ibu Dari Fahim

Walaupun kad ni bukan sepenuhnya hasil tangan Fahim tapi melihat betapa gigihnya dia nak menampal cebisan kertas warna tu, pastu ikut tulusan selamat hari ibu tu..
Hmmm.... terharu sangat.

Yang ni pun sama...


Tq Fahim

11 comments:

maria firdz said...

comeinya kad tu.. pndai fahim.. :)

Nur Amalina Maisarah said...

Alahai sweetnye Fahim :D
Mai tak buat kad hari ibu sebab hari jadi ibu 2 hari lepas tu so buat bday card je la :D

Normi Nieza said...

bangganya..:)

Lelaki Ini said...

alololo...sweeettt sgt2!

Mia Liana said...

cutenya.. pandai dia buat...

❤Kamsiah❤ said...

hensemnya anak bujang ni...

salam kenal..akak follow sini

Kesuma Angsana said...

sebagai ibu, mmg cukup2 terharu dgn apa saje pemberian dari anak2 kan

Zamani Abe said...

wahhh sweetnyyeee

Bin Muhammad said...

Seronoknya bila dpt penghargaan dari anak....belum dpt merasa lagi.

Roslan Putra said...

Cantik kad... walaopun hasil kerja budak lelaki... bersemangat buat ni...

Ratu Hatiku said...

Comelnya kad tu... :)

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff