my nuff

Kosong Kosong Kosong

Salam selasa semua.
Apa khabar ?
Sihat ke?
Keje ke duk rumah je?
Tengahari ni makan apa?
Hahaha...
Nampak tak kemerapuan telah bermula.
Payah gak bila ada blog ni...
Sepanjang masa kena fikir kan bahan apa yang nak ditulis kan blog ni kan.
Macam hari ni, Ain memang betul2 kosong.
Kengkawan pernah tak hadapi masalah macam ni.
Yelahkan.. bila dah jadi blogger kena lah ada tanggungjawab utk update blogkan..
Takkan nak biarkan bersawang plak...
Hmmmm...fikir fikir fikir...

6 comments:

najiah shaharain said...

kosong..betul2,,

maria firdz said...

Mmg.. Kdg2bkosong fikirn.. X thu nk update apa..

Farah Waheda Wahid said...

ada masa memang macam tu lah keadaannya...

Sue-Rya Qistina said...

hehehe..saya yg semakin memboyot ni pun sama cam akak jugak. kdg2 tatau nak tulis apa

Kniedaz said...

selalu juga jadi macam tu..huhu

bunga_rose said...

selalu sangat jd masalah cam ni... bila tak tau nak update ape, bio jela bersawang iiihihi

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff