my nuff

Memang Kurang Ajar

Ain ni tak de lah heran sangat cerita pasal dunia retis ni....
Tapi tang citer afiq ngan mak dia ni memang Ain agak emo sikit.
Terbaru Ain baca kat Beautifulnara, pompuan pendek akal tu kata mak afiq tu kurang siuman...

Eina tak tahu nak cakap. Kalau Eina cakap, nanti orang kata Eina kurang ajar pula. tapi Eina rasa, mak Afiq kurang siuman kot. Orang dah bagi notis tujuh hari pun, dia masih tidak takut…sedangkan dia tak ada bukti. Dia masih nak lawan. Tapi tak apa, kita teruskan (saman). Kita tengoklah nanti siapa, menang siapa kalah. Mak dia memang tak ada bukti. Apa yang dia cakap adalah fitnah - Boleh baca lebih kat SINI

Perghh....
Manalah akal si afiq ni, pompuan macam tu yang nak dibuat bini....
Pompuan tu pun satu, anak orang tu ko peluk2 tapi mak dia ko kutuk2.
Kan lebih baik kalo dia hanya diam je.
Harap si afiq tu fikir balik sapa yang patut dia sebelahi sekarang...

6 comments:

Fairul Azmi said...

Sabo je la

Sue-Rya Qistina said...

bengong sungguh kan diorg ni kdg2.
yg afiq tu pun satu hal, mak sendiri, darah daging sendiri, tergamak dia wat camtu kan.
artis ni mcm2 hal la.. huhuhu
hrp diorg bukak mata hati minda la dlm bab2 camni

Farah Waheda Wahid said...

tindakan eina azman tu cam agak keterlaluan jugaklah...

Lelaki Ini said...

yaAllah, sy tak paham betul dgn Eina Azman tue.

YaNa Yassin said...

Hurm,.. macam2 dunia artis, tapi realiti sebenar ada lagi teruk dari kes diorang ni, cuma sebab artis jadi tumpuan. Hope apa yang jadi, jadikan pngajaran untuk kita smua.

Che Siti Maryam said...

macam-macam sekarang ni...Kecian kat mak afiq 2..Tapi Afiq 2 senyap lak orang kata kat mak dia..ish2..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff