my nuff

Perkara Yang Paling Ditakuti

Antara perkara yang paling Ain takut ialah kereta breakdown tengah jalan. Pergh.... Tak dapat bayangkan macam mana. Setakat ni Alhamdulillah belum pernah berlaku dan minta dijauhkan.
Tapi masa hantar anak ke Taska, kereta seorang akak ni tak boleh start. Mujurlah ada beberapa lelaki budiman yang sudi menghulurkan bantuan. Akak tu juga bernasib baik sebab keretanya rosak masa kat Taska, kalo rosak masa tengah jalan mesti lagi haru.
Ain ni tak terror sangat pasal kereta ni, tapi bila bawa kereta kalo rasa pelik sikit terus bagi tau suami. Takutlah kan. Dah lah Ain ni pergi kerja balik kerja ngan anak2. Kalo kereta rosak tengah jalan mesti kelam kabutkan. Lepas ni memang kena lebih alert tentang kereta. Jangan tau isi minyak terus jalan. Tayar tak check, air tak check.... Bahaya bahaya...

6 comments:

maria firdz said...

sy pun doa sntiasa dipemudahkan.. mujur suami akn cek semua sblum g keje keesokkannya..

Mia Liana said...

huuhu memang itu pun paling mia takutkan... nasib suami selalu tolong checkkan kereta..

Kniedaz said...

saya pun takut kalau jadi macam tu...huhu..

Normi Nieza said...

selalu berhati2...

Lelaki Ini said...

risau kan kak? sy un risau kalau keta breakdown tgh jln.

Kesuma Angsana said...

samalah kita..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff