my nuff

Speechless..... Tak Terkata

Tak tau nak kata apa...
Antara yang terbaik yang pernah Ain baca...
Tak tau bape kali Ain menangis...
Tapi tulah....
Nak tau ceritanya camna?
Tak tersinopsis rasanya....
Tapi pada mereka yang merasa dirinya novel mania, "Andai Itu Takdirnya" mesti dimiliki.

7 comments:

Ratu Hatiku said...

blm baca lagi yg nie, baru hbs baca cinta kau & aku. Best jugak dr penulis yg sama...

Normi Nieza said...

oo..citer yg kat tv3 tu erk?

maria firdz said...

bestnya... sempat lagi dok baca novel.. huhu...

Farah Waheda Wahid said...

cerita ni memang best... no doubt...

Kesuma Angsana said...

wah pasti menarik nikan !

Zaidalifah Hussin said...

MMG BEST SANGAT TANGKAP LELEH LAH...

SOB..SOB..SOB...

YaNa Yassin said...

Dah baca banyak kali, setiap kali baca mata bengkak nangis,.. semua novel siti rosmizah memang akan mengalir air mata,.. memang terbaik lah.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff