my nuff

Bagi Hilang Stress

Tak yah nak stress sangat. Jom layan citer2 ni bagi hilang stress...
Tapi kalo stress makin bertambah, minta maaf ye..

Kisah Aminah

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian. 1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan "Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?". Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit. Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit "MAK!!" Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan. "Sape pencipta alam dan segalanya?" Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!" Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.
Aminah sambung tido balik. Pastu ustazah pun tanya lagi soalan. "Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?" Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata "Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!" Ustazah tu terus pengsan.


Kisah Pak Mat
"Pak Mat pemandu teksi menaikkan seorang gadis cantik di tengah jalan, tiba2 gadis itu pengsan di dalam teksi dan Pak Mat menghantarnya ke Hospital. Pak Mat sedikit Stress!

Sampai di Hospital doktor mengatakan bahwa gadis itu hamil dan mengucapkan tahniah kepada Pak Mat. Pak Mat mengatakan bahwa dia bukan ayah dari bayi itu, tapi gadis itu mengatakan bahawa Pak Matlah ayah bayi itu. Pak Mat bertambah Stress!!

Pak Mat meminta test DNA untuk membuktikan bahwa dia ayah bayi itu atau bukan. Pak Mat pun ditahan sementara menunggu hasil ujian. Pak Mat semakin Stress!!!

Setelah ujian selesai doktor mengatakan bahwa Pak Mat mandul sejak dari lahir. Pak Mat pun kemudian dibenarkan pulang. Ketika dalam perjalanan pulang, dia memikirkan 3 anaknya di rumah.

SEKARANG PAK MAT BENAR2 STRESS!!!! SIAPA BAPAK ANAK2NYA..?

Dah puas gelak, jangan lupa klik2 ye....

http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/GuessHandbag1
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/MDECIPCC131
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/WhatIsProjectC
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/OreoMilMins
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/AnugerahBlokbuster2
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/JacobsMLS
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/PringlesBowling3
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/InnershineCamuCamu
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/MIMMA3
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/HiShopOrganixHMOOS
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/KakaoGiveaway
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/MencariRamli2
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/RexonaMove
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/WhiteMyIDEASTLUH
http://my.sharings.cc/ibuamirul/share/WallsAwesome2




BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff