my nuff

Facebook Disekat Di Malaysia?


Semalam dengar kat kat berita, YB menteri bagi tau kalau facebook masih lagi disalah gunakan, kemungkinan untuk menyekat laman media sosial tu akan dipertimbangkan.
Sejak kebelakangan ni, banyak sangat anasir2 yang tak baik yang dilemparkan melalui facebook.
Yang terbaru kenyataan yang menghina Rasulullah SAW.
Agak2 lah kalo lah betul Facebook kena sekat kat Malaysia ni macam mana agaknya ye.
Ain ni bukanlah pengguna tegar laman sosial tu.
Bila adanya facebook ni, kengkawan yang berpuluh tahun tak jumpa, kita boleh jumpa kan facebook tu.
Ada juga yang jadikan facebook untuk perniagaan mereka.
Cuma bila ada pihak2 yang tak berapa cerdik gunakan facebook ni, orang lain yang jadi mangsa.
Kengkawan plak macammana, kalau betul Facebook kena sekat, ada kesan apa2 tak.
Hmmm....

Pesan Faiz "Saya nak pergi langkawi hujung tahun ni, tapi kena kumpul duit dulu. Klik2 kat sini ye"

2 comments:

Ainim Suju said...

mereka yg salah gunakan facebook ni patut kena dpt hukuman yg setimpal dan perlu ada mekanisme yg boleh halang perkara macam ni daripada berlaku

Normi Nieza said...

bagus jgk block fb..entah apa2 je fb skarang..huhu

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff