my nuff

Faiz Dulu Dan Sekarang







Cepat betul masa berlalu...
Tak sedar pun..

6 comments:

Maria Firdz said...

Dh besar dh dia.. Mga jdi ank soleh cmrlg dunia dan akhirat...:-)

Sue-Rya Qistina said...

muka faiz dari baby sampai sekarang lbh kurang je kan. cute!

Kniedaz said...

sekejap je dah besar kan anak-anak kita...kita ni dah menginjak tua juga huhu

Farah Waheda Wahid said...

masa memang cepat berlalu kan... hurmmm.... pejam celik pejam celik umur meningkat pas tu tetau jer anak nak sekolah... (bunyi macam dah keluar jer baby dari perut ni...hu hu hu...)

Zamani Abe said...

terasa cepat kn ms brlu bl tgk gmbr2 ni :)

Bin Muhammad said...

Memang cepat sungguh...dalam satu entri jer dah besor, hehe
Kalau buat entri ibu pula dari kecik sampai sekarang...mesti best!

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff