my nuff

Firas 10kg

Tadi bawa Fira ke klinik.
Unruk timbang berat je.
Umur Firas sekarang 1 tahun 2 bulan.
Jadi tak de sebarang suntikan.
Kalau ada pun masa umur dia 1 tahun 6 bulan nanti.
Firas sekarang dah pandai jalan.
Bila kat ke klinik tadi, memang dia explore semua tempat.
Segala peralatan dia nak usik, segala pelosok bilik dia nak masuk.
Haihhhh...
Penat kejar dia.
Nasib baik bawa assistant hari..
Assistant lah sangat.
Sebab dia pun sama juga.
Tapi bawa Fahim kali ni bukan saja2 tapi nak bagi ubat cacing.
Walaupun tak de simptom2 kecacingan tapi tetap bagi juga.



Harap2 tak de apa2 kesan sampingan lepas bagi ubat cacing tu.
Firas plak, Alhamdulillah, berat nya naik juga.
Dah 10kg.


2 comments:

Normi Nieza said...

mkn comel..:)

Sue-Rya Qistina said...

alololo..makin comel!
berat pun boleh tahan gak tu :D

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff