my nuff

Jodoh Kita Sampai Di Sini Saja

Setelah beberapa tahun kita bersama, hari ni kita berpisah juga.
Bukan kita tak saling menyayangi tapi takdir Tuhan melebihi segalanya.
Selama kita bersama banyak suka duka kita harungi bersama.
Kadangkala kau buatkan aku kecewa dan ada masanya aku juga pernah melukakan mu.
Terima kasih atas segalanya.
Segala pengorbanan dan jasamu akan ku kenang selama.
Perpisahan ini walaupun perit tapi aku terpaksa lepaskan mu.
Moga berjumpa pengganti yang lebih baik dari ku.
Yang mampu menyayangimu lebih dari yang pernah aku berikan.
Selamat tinggal PERSONA ku.






Huwaaa....
Sedihnya...
Walaupun dah ada yang baru tapi bawa kete persona ni yang paling best.
Tapi Faiz dah bagi tau tau
"Bila saya dah besar nanti, saya nak beli kereta macam JKX tu.."

4 comments:

Kniedaz said...

kereta tu dijual ke?

dhati adiana said...

dah ade buyer ker kaklong?

Sue-Rya Qistina said...

mmg best bawak persona kak. kereta ke-2 saya pun persona jugak. tp nk wat camne kan, paksa rela melepaskannya

Maria Firdz said...

huhu.. sedihnya... xpe.. moga dia jmpe penjaga yg lebih baik kan.. huhu...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff