my nuff

Lebih baik tengok kartun

Sejak akhir2 ni macam malas nak tengok drama melayu kat tv.
Jalan ceritanya kalau tak dengki sesama manusia mesti tak sah.
Boleh mentel kalo tengok drama camtu hari2
Pastu pakaian retis2 wanita melayu plak.. Aduh yai...
Tak sanggup nak tengok.
Kesudahan lebih baik layan cerita kartun kan...
Macam sekarang ni, tngah tengok Fines and Feb (belasah je) pilihan Faiz.
Hmmm malam ni kul plak anak tu nak tido.
Malam tadi kul12.30 baru masuk tido.
Oh ye, esok nak balik kampung.
Ya beda bedu...

1 comment:

Maria Firdz said...

sy pun dah jarang tgk drama... kisah nya sama je... teman faiqah layan pda zaman dahulu dan upin ipin je...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff