my nuff

Order Lain Dapat Lain



sumber google

"Teh Panas 2, Nescafe Tarik 2, Roti Tampal 1, Roti Telur 2, Roti Garing 1"
Tapi yang sampai Teh Panas 2, Teh Tarik 2, Roti Tampal 1, Roti Telur 2.
Aikkk...
Tadi nampak macam tulis order beria sangat.
Tapi salah juga.
Pastu mana roti garing nya.
Lepas 15 minit baru sampai roti garing 2 keping.
Haihhh...
Sapa nak makan sampai 2 keping ni..
Adik adik....
Nasib baik lah kita orang ni jenis tak kisah.
Telan je apa yang ada.
Tapi kalau kena dengan customer yang cerewet masak ko dik.

5 comments:

Farah Waheda Wahid said...

he he he...selalunya macam tu lah...beria ambik order tapi bila orang dah ramai jadi kelam kelibut sampai tersalah hantar order...ada jugak yang memang salah ambik order...hu hu hu...diaorang ni kena alert lebih sikit...

ros_reeza said...

Kalau Ros pun jenis yang tak sampai hati.. ambil je.. tapi kalau akak saya lain. dia kan tukar jugak..

Sue-Rya Qistina said...

kalau saya n husb mmg dah mintak tukar dah tu. hehehe

Fifi Nadhrah said...

fifi kalau roti telan je kot.. tapi kalau lauk ke.. mintak tukar da..

Anonymous said...

Nice post. I was checking continuously this blog and
I am impressed! Extremely useful info specially the last part :) I care for such
info much. I was looking for this certain information for a long time.

Thank you and good luck.

Feel free to visit my web blog; live wallpapers for android Mobile free download

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff