my nuff

Rutin Sibuk Kembali Bermula

Hari ni budak dah mula sekolah lepas cuti 2 minggu.
Kembali semula ke rutin asal.
Kalau ikutkan tak bezanya pun waktu cuti sekolah atau tak.
Benda yang kena buat hari2 sama je, gosok baju, kemas beg taska anak, keluar awal pagi.
Cuma ada pertambahan sikit, kena gosok baju sekolah Faiz, kemas beg buku Faiz, dan kena keluar awal dari biasa sebab waktu sekolah ni jalan sibuk sikit.
Dan hari ni Ain ngan anak2 keluar rumah extra2 awal dari biasa.
Sebabnya jalan yang kami lalu tu ada yang dalam pembinaan.
Mesti sesak kat situ.
Masa lalu tadi pun kereta dah banyak.
Akhirnya lepas hantar anak ke taska ngan sekolah, hari ni Ain masuk ofis pukul 7.11.
Awal dari biasa.
Tak pe, daripada lewat sampai terkejar2.

5 comments:

Normi Nieza said...

alhamdulillah...

Nurfaezah Abdullah said...

enjoy your day ahead sis :)

greeting from brunei :)

Bin Muhammad said...

Selamat kembali menjalani rutin harian...hidup ini umpama roda, begitulah...

Ratu Hatiku said...

betul2 awal tu..saya pukul 7.10 baru siap2 nak g keje... :)

YaNa Yassin said...

Bila budak start sekolah, memang jalan jem lah. X leh kuar lambat.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff