my nuff

Saya Sayang JKX

Kete ni dah nak jual.
Tapi yang sorang ni macam berat je nak lepaskan.
Dia kata kete ni yang paling best dari kete lain.
Hai...
Sedih lah plak...

6 comments:

Ainim Suju said...

As salam Ibu..Ibu nak beli kereta baru ke? Alahai..kesian pulak tengok anak ibu tu

duniafana said...

ala ciannya

Maria Firdz said...

alahai.. kesiannya, mest de sentimental value tu kat dia.. huhu.. sedih benar dia..

Sue-Rya Qistina said...

sedih kan bila nak jual brg yg kita sayang. aritu adik ipar beli kereta viva kitorg, pun saya dah terasa. mana taknya, tu la kereta pertama

Nadia Johari said...

ALAHI..KESIAN DIE DGN KETENYER..HEHE

Bin Muhammad said...

Nanti bila dah dpt kete baru...xingat dah kete ni. Kena pula tukar kpd model yg lagi mewah dari ni hehe

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff