my nuff

Se Kecik Firas


Lama tak bercerita pasal Amirul kecik ni.
Umur nya sekarang dah setahun 2 bulan.
Dah pandai jalan dah.
Hmmmm lasak nya bukan main.
Peberet dia masuk bilik air ataupu main air.
Adussss.
Bila di larang dia berenti kejap, pastu sambung balik.
Paling geram sekali boleh plak dia main saluran air mesin basuh tu haaa...
Bila time rinse ngan dry dia duk kat hujung saluran tu tunggu air keluar.
Abis basah semuanya.
Time ain masak kat dapur memang dia lah 'peneman setia'.
Segala pinggan mangkuk sudu sudip semua keluar.
Huhuhu...

4 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

sometimes kenakalan budak2 camne buat fae mudah naik hangin hahahaha

Farah Waheda Wahid said...

he he he... kak later in life you gonna miss the memories... he he he...

Sue-Rya Qistina said...

hehehe..sama jugaklah perangai bambam saya sorg tu. suka sgt main air. boleh geng ngan amirul la camni

Bin Muhammad said...

Masyaallah...tgok gambar, ingatkan dera anak hehe...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff