my nuff

7 Ramadhan Sudah

Kejap je kan masa berlalu. Hari ni dah masuk 7 hari kita berpuasa. Belum ada lagi menjejaki kaki ke mana2 bazar ramadhan. Suami je yang pergi. Tu pun beli murtabak dengan air je. Lebih suka masak sendiri. Boleh 2 dalam 1. Masak lauk sampai sahur sekali. Bangun sahur, panaskan je. Prestasi puasa Faiz plak, 2 hari puasa penuh, 2 hari x penuh, 2 hari lagi tak puasa langsung. Hari ni tak tau lagi. Minta2 dia puasa penuh hari ni dan hari2 seterusnya. In syaa allah..,,

posted from Bloggeroid

5 comments:

ros_reeza said...

Alhamdulillah, dah 7 Ramadhan.. Selamat menjalani ibadah puasa kak. Ros pun jadi rajin gak nak memasak Ramadhan kali ni.. Gigih banun awal, nak masak untuk sahur.. hihi

Kniedaz said...

masak sendiri lebih menepati citarasa walaupun telur goreng semata ^_^

bunga_rose said...

sama la, prefer masak sendiri, puas hati.. kalau beli takut tak sedap..

Kesuma Angsana said...

baguslah KA pun prefer masak sendiri...

Fizi Zaidi said...

Alhamdulliah,,semoga esok dapat diteruskan lagi..:D

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff